ЧИ ЗРУЧНО БУТИ НЕЗРУЧНИМ?
(На прикладі вивчення творчості Оскара Уайльда)
Педагогічна майстерня Юлії Костенко
Юлія Костенко - вчитель світової літератури
спеціалізованої школи №16 Оболонського району м. Києва:
- учитель першої[1] категорії,
- переможець ІІ (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2004» у номінації «Світова література».
Тема, над якою працює вчитель: «Розвиток пізнавальних читацьких інтересів на уроках світової літератури»
«…Мистецтво – не іграшка і не забаганка, а неодмінна передумова людського життя… Це наочне виховання моралі. Навчитися любити природу простіше за допомогою Мистецтва. Воно ушляхетнює кожну польову квітку. І хлопчина, що бачить, якою дивовижно прекрасною є пташка, вирізьблена з дерева чи намальована на полотні, можливо, не жбурне… каменюки в живого птаха. Нам необхідна духовність у повсякденному житті…» О. Уайльд
- Постать О. Уайльда в літературі другої половини XIX ст.
- Королева Вікторія і Оскар Уайльд:зображення у дзеркалі доби
- Декаданс,естетизм,гедонізм,парадокс у творчості письменника
- Від передмови до тексту роману «Портрет Доріана Грея»
- «Незручні» люди у «зручний» час: зв'язок естетичних ідей Оскара Уайльда із сучасним життям
Ці питання буде порушено під час роботи педмайстерні Юлії Костенко.
Програма педмайстерні:
- методика проведення вступних уроків за темою;
- застосування методу короткострокового проекту;
- активні методи навчання для активізації пошукової діяльності учнів;
- засоби активізації читацької сприйняття учнів старших класів.
[1] Під
час роботи педагогічної майстерні Ю.Костенко присвоїли вищу категорію та звання
«старший учитель». Щиро вітаємо!
Немає коментарів:
Дописати коментар